آرامش

دلنوشته‌هاي باراني

بعضی وقتها نه نگرانی نه دلواپس. نه نفرت داری نه تمایلی به بخشش. انگار کسی در تو مرده است و در عوض به آغوش گرمی تکیه کرده ای. آرامش در تیک تیک ساعتهای زندگیت موج می زند.
بعضی وقتها انگار کلا فراموش کرده ای تمام گذشته ی تلخت را اما نبخشیده ای و دوست نداری ببخشی. فقط فراموش کرده ای و با این حس آرامش دلت می خواهد ساعتها زیر باران خیس شوی.
دیگر نه ناله ای داری و نه نفرینی. فقط زخمهای کهنه داری که انگار سالهاست جوش خورده اند. دیگر نمی خواهی به جای زخمها خیره شوی و فقط با خود می گویی: «گذشته ها گذشته است. امروز با این آرامشی که در زندگی توست خوش باش و چشم انتظار عدالت خداوند درباره کسی که روزی با تو چنین کرد باش.»

نويسنده: «دختري از جنس باران»
24 مرداد 92

بعدي 86 از 82 قبلي

در همین زمینه نظر دهيد...

فققط میتونم بگم حرف دلم بود واقعا زیبا و ساده .زیبایی تو سادگیه نگین جون

mahsa_ziafat@yahoo.com

خیلی ساده است

1243

اگر با شکست های بد عشقی مواجه میشوید ممکن است هوش عشقی شما پائین باشد ، تستی که در لینک زیر است را بدون توجه به جواب حل کنید و در آخر نمره را طبق فرمول بدست آورید http://www.niksalehi.com/newspaper/view/047834.php#هوش عشقی تان را بسنجید (تست)

@

پاسخ: دوست عزیز اولا که این تست ها دقیق نیستند و فکر نمیکنم واقعیت داشته باشند. اما خوشبختانه من امتیاز بالایی گرفتم یعنی 86 گرفتم. انسان باید در زندگی واقع بین باشد، عشق فقط مکمل و شیرینی زندگی است. اصل زندگی نیست.


لطفاً نظر خود را به‌صورت فارسي درج نماييد. و از نوشتن پيامهاي تبليغاتي و شماره تلفن خودداري نماييد. نظراتی که به صورت فینگلیش درج شوند حذف خواهند شد



نام:
پست الکترونيکي
سايت
نظر:
کد روبرو را وارد کنيد: